Min första stägning och öppning är gjord

Hej!

Så har jag stängt och öppnat för första gången själv. Igår så stängde jag själv för första gången, det gick hur bra som helst tills jag skulle låsa dörren, jag kunde låsa myrstackens dörr men inte våran bikupans dörr med nycklen fast det är samma nyckel aaa hjälp vad ska jag göra tänkte jag, som tur var var chefen kvar, så hon låste:) Men annars gick allt bra, tänk sen när det är vinter och mörkt huu....

Öppningen imorse gick bra, det var redan öppet för en av de som sitter på kontoret eller vad man ska kalla det var där hon brukar komma tidigt så det var ju bra. Sen vid halv åtta började barnen störma in. Imorgon kommer jag att få ta hand om frukosten, det kan vara mysigt när barnen kommer på morgonen och ska äta då kan man sitta ner och småprata med dem lite:) Mysigt!

Sen så måste jag ta hem lite böcker, mina andra kollegor har ju läste de dära böckerna i evigheter men jag då som inte brukar läsa barnböcker tänkte att om jag läser dem hemma några gånger så kanske jag kan läsa dem med lite mera inlevelse, då får man barnen att sitta still mera och lyssna, som tur är kommer man inte läsa för alla 20 barnen! phuu!:D

Ihelgen kommer Pappa och Jeanette, vi ska bjuda på mat och sen vissa dem runt i vaxholm nere i stan, kanske ta en glass (Emma vill gärna hihi) Men nu ska jag kolla på äntilgen hemma här!

Må gott!
Puss & kram
image90
Ja gott folk snart är snön här... Huuu

image91
Men tänk efter det kommer dessa vackra blommor fram igen!:)


Kommentarer
Skrivet av: Kusin Johan...

Snygg bild Emma ..
När vill ni ha upp mej till Vaxholm????????
Hälsa Jonas..
Kram o Puss Johan

2007-08-17 @ 12:15:22

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0