Sista dagen som arbetslös

Hej igen!
Det var ett bra tag sen jag var här inne, har nu flyttat upp till Vaxholm och vårat internet har krånglat lite men nu verkar det fungerar så tänkte passa på att skriva några rader.
Idag är min sista dag som arbetslös, imorgon börjar jag mitt nya jobb. Det ska bli kul är inte så nervös, men kankse är för att jag redan har träffat dem jag ska jobba med, gjorde ju lite av min praktik där på dagiset. Imorgon blir det en lång dag ska stänga men inte själv som tur är:) Hihi. Börjat skapligt vid halv nio helt ok.
Återkommer med hur första dagen gick när första dagen har varit;) Hihi.

Vi börjar få ordning här i lägenheten med, kommer att lägga ut bilder här sen lite längre fram så får ni se hur vi bor, men ännu roligare är det om ni kommer på besök!:)

Idag kommer jag att lägga ut bilder från scoutlägret har ju inte gjort det än. Vet ni vem jag såg på lägret jo KUNGEN!!!! Jag var jätte nära honom, han gick runt där på vårat torg, ja vi hade olika torg där det fanns kiosk, café och massa av aktiviteter att göra. Lägret var ju så stort så man kunde inte bara ha en kiosk för då skulle man få stå där och köa en hel förmiddag!:) Men iaf kungen gick runt där för att kolla in vårat torg han hade med sig vakter så oxå var scoutklädda tror det iaf.. Vi säger så.
Det var iaf coolt att se honom, Ida en tjej frågade om jag var och kollade på Snook, dom spelade en kväll på Rosen seniorcafét, där de äldre höll till på kvällen, nej inget för mig det är häftigare att se Kungen tycker jag sa jag då. Men bra Emma det ger en vuxen poäng till dig sa Ida! Yess!!! Hihi.

Annars var lägret bra, lite regn en dag och åska en natt, men jag klarde mig:) Mamma var ju med;) Hihi
Det var kul att dansa sista kvällen med Linn det var ju ett bra tag sen men det får väl bli ändring på det nu här uppe. Får väl göra Spy bar en kväll;) Hihihi!

Här kommer lite bilder från lägret!

image61
Emma sågar:P

image62
Våra Finska vänner som bodde med oss

image63
Scouter överallt!

image64 
Vacker kväll över lägret

image67
Så här gjorde vi för att tinna våra pitabröd:)

image68
Våran fina portal

image69
Vårat matbord

image70
Kajsa & Mats;)

image71
Här är han våran självaste Kung!

image73
Vena statyn, han har ett namn men kommer inte ihåg det

image74
Här firar jag glatt 100-års jubileumet

image75
Här tågar vi till stora scenen sista kvällen


image77
Jag mitt i allt

image79
Mamma mitt i allt

image81
Melodi club var där och uppträde lika så Sebastian, Petter och Timo Resinän, vet inte hur han stavas, och såklart Kungen han avslutade de hela!

Hoppas ni tyckte om bilderna, nu ska jag dra mig!
Må gott
Puss & Kram!

Håll tummen för mig imorgon!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag håller alltid tummarna för dig! Puss

2007-08-06 @ 10:12:11
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Mamma

Jag har hållit tummarna hela dagen hoppas att det har hjälpt.
Jätte fina bilder på lägret det är nästan så att man längtar tillbaka. Vi hade en jätte bra vecka tycker jag.
Kram Mamma

2007-08-06 @ 17:13:09
Skrivet av: Jonas

Hej hejhej
Ja du verkade ju ha haft det roligt på lägret. Nu har du ju börjat jobba också :)
Nu ska vi laga mat: :)
puss

2007-08-07 @ 17:46:51

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0