Varm dag

Hejsan!

Oj vad varmt det är här, känns nästan som att man är tillbaka i USA. Hihi. Det är nog åskvärme kan jag tänka mig. Bara det inte kommer någon åska.
Idag har jag fortsatt att måla lådorna som jag inte blev klar med och sen själva boxen där låtorna står i. Det kommer att bli jätte fint! Svarta och vita lådor. Kanon. Idag öppnade jag med, men min ena kollega var med mig eftersom att det var min första gång, men nästa vecka är det på allvar. :/ Hihi. Man lär sig efter tiden med.

Vi håller på att tvätta med här så måste visst gå ner snart igen ser jag nu.
Imorgon börjar jag vid nio det känns gött det. Men är inte så trött som jag trodde att jag skulle va får väl se i helgen sen:)

Mamma pratar du med Maud säg till henne att nu har jag skrivt många bloggar som hon inte har läst, hon tjatade om det när vi pratade sist:)

Och ni den danska pappan pratar ungefär som mamman så det kommer nog att går bra annars får vi köra med kroppspråket, O shit prata kroppspråk ett helt föräldrar samtal. Hehe Det är utmaning det vill jag säga!

Må gott
Puss & Kram

image82
Kollade igenom mina gamla bilder på datorn och hittade denna, den är från min studentdag, Vilken dag!

image83
Ännu en gammal bild bara det idag denna från en klassfest från vimseby, Imorgon blir det detta. Mums! Hihi

image84
Kusin kul, ett god skratt förlänger livet, Haha, Vissa denna för Johan Maud:)


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma....
Ja så mycke tjatade jag väl inte ,,Det är ju kul o läsa o se vad du gör..Ja det verkar ju som att det går bra på jobbet ja jag trodde inte något annat...Jag tror ju på dej..
Fina bilder du tagit på lägret..Ja det är något specielt o se kungen,,ja vet..Har ju erfarenhet av det med från ett läger som jag var på..
Här hemma är det som vanligt ,,ja jag började o jobba 25%
ska till läkaren v 34 så får vi se vad han säjer..ja ont har jag ju fortfarande men jag kanske får ha det så här vem vet..lite skranklig med åren..men jag tycker det börjar tidigt..
Vi skulle vilja komma upp till Stockholm men det blir nog senare i Höst eller Vinter..tiden får visa..Ha det så bra nu..Adressen kan du skicka den...Vilken fin bild på dej o min son...
Stora Kramar Moster Alla hälsar.....

2007-08-12 @ 11:36:54

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0