Det blev inte som jag ville...

Hej

Nej det blev inte som jag villle igår i idol... Men Marie är bra hon med med, visst, men Amanda är min stjärna iaf! Och hon kommer att ge ut en skiva en dag hon med och då är jag där och köper den, jag lovar! Jag håller med Kirsti, att Amanda är en blandning mellan Marilyn Monroe och Pippi Långstrump:) Go Amanda!



Nu ska vi åka till Täby centrum och handla julklappar, och Linn vad vill du ha igentilgen??? Hihi:P
Imorgon ska vi ha ett litet kalas för Jonas, med hans syster och hennes man från början (Jonas fyller 25 på måndag), men så blev det inte nu för igår kväll ringde hans mamma och sa att de kommer upp idag och är med dem med:)

Må gott!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Plutten

Nej!!! Det var rätt som Vann, Amanda sjunger ju falskt Marie däremot hon sjunger som en ängel.

Hälsa Jonas och säg Grattis från mig.

Kramis

2007-12-09 @ 14:19:05
Skrivet av: Moster

Ville bara säja GRATTIS till Jonas....
Ha det så bra...Vi var på dop i lördags Gud så söt han var..Emmie o elli kommer till oss nu i helgen med sina pojkvänner.Det ska bli skoj..Ha det Kram Maud..Jag tyckte nog att Marie skulle vinna som hon gjorde..Amanda sjunger falskt tycker jag...

2007-12-10 @ 12:45:30
Skrivet av: Ingeelin

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-04 @ 10:41:01
Blogg/hemsida: http://ingeelin.myblog.de

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0