Så var snart 2007 slut....

Hej!

Ja så har det gått ett år till, ett ganska bra år för mig, jag har haft tur iaf, med att få ett jobb, mitt första oxå!!! Hurra för mig!
Sen har jag tagit det stora klivet att flytta hemifrån på riktigt, det var stort. Hur skulle jag klara av alla räkningar, hur kommer det kännas att bo sambos, (som linn kommer att få känna på nu) Hihi, det kommer gå bra Linn!;) ja det har ju gått bra här för oss, och sen allt annat som papper hit och dit, även alla pappren på jobbet som ska fyllas i om man ska ta ledigt, hur många semesterdagar man har kvar och papper som ska fyllas i när man är sjuk... Oj,oj oj men jag har lyckat få koll på allt här nästa iaf, hehe.

Och sen fick jag flyga 2007 det var riktigt coolt, vill jag även göra om men kanske inte till USA inte först nu iaf. Men senare i framtiden.

Sen fick man träffa KUNGEN på nära håll på det stora scoutlägret i sommras, det var kul att få uppleva det nu 2001 var man yngre och uppfattade det inte på samma sätt, man fick in helheten mera nu! Det var stor vill jag lova som USA, hehe;)

Sen har jag ju tagit examen, har ju blivit något nu, en fritidsledare! Hurra! Hihi

Ja det är lite som har hönt mig under 2007, vad har hänt hos er? Berätta!!!

Må gott och GOTT NYTT 2008!

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...
Ja det har hänt mycket för dej..mycket trevliga saker måste jag medge...Jo man kan ju säja att du blivit stor nu:::Ja egen lya o jobb....
Ja vad har hänt mej under 2007..Ja min rygg har ju påverkat mej hela året...inte så kul men man får ju lära sig att det är så nu..Jag tycker nog att det har varit ett lyckat år iallafall...men hoppas på att 2008 kan bli bättre kanske ett nytt jobb ja vem vet...en nu chans här i livet..ja jag är ju inte sjuk...men min kropp säjer ju ifrån att jag inte längre kan jobba med det arbete jag har nu,,Vi får se..Håll tummarna för mej...

Ja o sen kommer vi ju o hälsar på hos dej ..Det blir kul...Ha det o tack för julhelgen..Dina sockar är kvar i Västervik...Kram o Puss

2008-01-01 @ 21:27:02
Skrivet av: mamma

Hej på dig
Ja tänk mammas lilla flicka har blivit stor. Det har hänt mycket roligt för dig. För mig hände det en stor sak i slutet av förra året fick ju fast jobb. Det känns jätte skönt. Har jobbat idag ute på Näktergalen det gick bra att cykla ut idag men imorgon får kanske gå ut det börjar bli minusgrader ute och då blir det halt. Puss och kram

2008-01-02 @ 16:39:09

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0