Utmanad!

Jag har blivit utmandad av Linn här. trevligt:) Får man se vad detta är för frågor:)

Vilken svordom använder du mest? Ja enligt barnen på dagiset är det shit
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nu är den inställd på sju så jag hinner att se julkalendern varje morgon
Hur många resväskor äger du? En jätte fin ROSA:)
Använder du flip-flops? Ja ibland på sommaren
Var köper du dina matvaror ifrån? Willy:s i Arninge
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och!
Vilken var den senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg faktiskt
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Oj vilken fråga jag anntar att barnfamiljen är mina vänner
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja det händer:P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nån julskiva
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Spice girls, hehe nej men det finns många bra....
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej
När var senast någon stötte på dig? Det vet jag inte, det är om jaa inte själv har mäkt det då;)
Vad åt du till middag senast? Lax pasta och den var blä!
Använder du huvtröjor? Äger ganska många
Kan du vissla? Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Jonas
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Parishjulet
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hoppas inte det, men man vet ju inte.......
Vilket riktnummer befinner du dig i? 04
Tittade du på tecknat när du var liten? Älskade tecknade filmer
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jätte stort
Hur många syskon har du? 0
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Saltkråkan, fråga Jonas;)
Äger du några band t-shirts? Nej tror inte det
När flög du senast? Den 12 Juli
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3
Läser du för skojs skull? Ja, men inte så mycket jag skulle vilja
Pratar du några andra språk? Engelska, kan vissa fraser även på Ryska
Diskar du din egen disk? Det gör mest Jonas, hehe
Har du gråtit offentligt?  Ja många gånger
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär dator
Försöker du alltid lära dig nya saker? ALLTID, på dagiset gör man det varje dag av barnen:)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Nä, blä!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Inte nödvändigt
Kan du kasta macka? Ja
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Varma chips! Mumma!
Vem var din favoritlärare och varför? Bibbi från folkhögskolan, hon var SÅ trevlig!
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Iskallt
Har du en favoritblogg? Nje, men uppdateringar ofta är trevligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? När jag var liten så var det svenska, sen var det nog dans i eget val tid på gymnasiet
Gillar du att flyga? Sådär inget man gör varje dag...
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
När sov du senast på -golvet? Den 26 okt
Vilken är din favorit drink? Alkoholfritt tack och ROSA
Gillar du din boende-situation? Jodå, men inte hyran
Vilken är din mammas hemstad? Västervik
Din pappas hemstad? Ankarsrum
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-10 för att jag ska må som bäst
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jajamen de är de, äta, jobba, äta, sova ungefär
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej..
Vilken är din favoritfrukt? Gul kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, men jag bryr mig om vad jag köper
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej
Tror du på liv på andra planeter? Nja nej....
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Nej inte så jätte arg
Tror du att Gud är man eller kvinna? ??
Vad var det senaste du åt? Kakor hos farmor!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Om det var i skolan så var det nog männen, men kommer ju överens med tjejer med såklart
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Flickorna på BB och moster sa att jag var en liten Emma:)
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta det lungt Emma, de går över
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Oj det vet jag inte....
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Alltid!
Skulle du säga att du är trendig? Jag tar på mig det jag gillar  och det är trendigt för mig;)
Äger du en digitalkamera? Japp det gör jag, ska fota massor nu i jul!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!!!!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?Liza Marklunds böcker om Mia
Tycker du att du är attraktiv? Yes!;)
Vad är du allergisk mot? Spenat, hihi
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Anders
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Annika - du är utmanad!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0