Vart är snön?

Tjollahopp!

Ja nu vill jag ha snö! det är så tråkigt när vi är ute på dagiset och sen när vi kommmer hem så är alla barnen JÄTTE skitiga, så snön kom fram!!!!:) Hihi

Jag har gjort en adventskalender till barnen på dagiset och jag var tvungen att ta med kameran och fota den så ni får se hur den ser ut, jag är så nöjd med den:) Begrunda och kommentera:)

image147

Sen så skrev jag ju att jag köpte en rosa tomte när vi var på stan när mamma var här upp och jag lovade en bild på den så här kommer den!

image148

Annars är det bra här mkt stress på jobbet, vi håller på att baka till lucia, träna till lucia och ja gud vet allt!
Imorgon ska min grupp åka skridskor!

Må gott alla!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: johanna

hej :) kolla in min blogg och skriv ett inlägg om hur du ställer dig om hysterin kring pälsfrågan.

2007-12-05 @ 18:15:52
Blogg/hemsida: http://www.fjb.blogg.se
Skrivet av: Moster

hejsan ..Ni verkar ju som ni haft en trevlig helg tillsammans...jag skulle oxå vilja komma upp med det blir det senare i vår..så klart att det var en rosa jultomte va annars Emma...Ha det bra..Kramar alla hälsar...

2007-12-06 @ 13:27:11
Skrivet av: Anonym

Hej
Jätte fin kalender nu har gjort. Hoppas att barnen tycker det också. Igår var vi på julfest med jobbet i gamleby de var trevligt. Kvännarn rinner över med Ola och Erik Berg var där och sjöng dom är bra.
Åt god julmat och kan du tänka dig tomten kom också så det finns många snälla mattanter.
Ringer imorgon kväll.Puss och kram mamma

2007-12-06 @ 17:07:37
Skrivet av: Hokamo

Very useful information. Thank you!

2008-05-14 @ 14:41:29
Blogg/hemsida: http://hokamo.blog.ca

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0