Emma Dagen!

Hej hej!

Nu är jag hemma igen och de kommer jag vara ett bra tag nu ska inte åka någonstans nu på ett bra tag! Eller jo ska ju till Stockholm men sen ska jag ta de lungt innan man börjar att jobba:)
Det har varit ett jätte roligt läger man har upplevt de på ett helt annat sätt en förra gången 2001 då de var på samma ställe, men då var man ju yngre med:) Hihi.

Idag har jag namsdag! Min pappa, Jeanette och Kimberly har varit här idag och fikat, och sen har vi ätit våfflor med Maud och hennes familj och Mormor det var trevligt! Men det är så tråkigt väder här blä!!!! Vill ha sol!....

Jag såg kungen på lägret han var och hälsade på en dag, såå coolt tycker jag!:) hihi. Tog massa kort men ni får se kort från lägret senare.

Är fortfarande trött efter allt men kommer väl in e vardagen snart hoppas jag.

Ja nu ska jag se en väng på tv:n Må gott!

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Mats

Grattis!
Knugen verkade trivas på lägret verkade det.
jag tycker att lägret hade bra och genomtänkta programaktiviteter om en något stojiga. Hoppas ni hade en trevlig resa hem.

2007-07-23 @ 21:03:12
Skrivet av: Moster

Emma jag glömde ju..det var ju Emma när vi var o fikade..Grattis i efterskott ja jag glömde ju din födselsedag oxå I´m sorry....
Det var gott med våfflor..
Tack för presenterna..
Hoppas resan hem till Sth var bra..Stressa nu inte för mycke ta vara på den lediga tiden ni har kvar nu innan jobbet börjar..
Alla hälsar KRAMAR

2007-07-26 @ 16:49:12
Skrivet av: Moster

Emma jag glömde ju..det var ju Emma när vi var o fikade..Grattis i efterskott ja jag glömde ju din födselsedag oxå I´m sorry....
Det var gott med våfflor..
Tack för presenterna..
Hoppas resan hem till Sth var bra..Stressa nu inte för mycke ta vara på den lediga tiden ni har kvar nu innan jobbet börjar..
Alla hälsar KRAMAR

2007-07-26 @ 16:49:47

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0