Hoppas du läser detta Mamma!

Hej
 Nu bloggar jag massor här hihi, nej men kom ju på att det är Tisdag idag ovch då är det ju ALLSÅNG på skansen! Mamma kan du vara snäll om du har ett band att spela in det så kanske jag kan titta på det när jag kommer hem då får jag en liten känsla av allsången?? Hehe:) Sen undrar jag när jag kan ringa hur jobbar du??

Bra med en blogg tycker jag kan ju skiva massor av frågor utan att de kostar massor. Hihi.

Sen är det någon mer som har kommenterat men utan namn är det någon som känner sig träffad?? Kul att veta vem det är...

Må gott i regnet;)

Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Jag ska spela in programet åt dig så att du kan se det senare när du kommer hem. I morgon onsdag är jag ledig denna vecka så du kan om du vill ringa någon gång på kvällen vid sex eller sju om det går bra för dig.Kramar Mamma

2007-07-03 @ 17:14:24
Skrivet av: Linn

Tjohoo Emma! Idag kom nya scoutskjortan :) XS var precis så den passade så det blir nog bra. Surt bara att jag råkade beställa alla i långärmat, men det blir nog bra ändå. Ha det så bra imorrn på nationaldagen!

2007-07-03 @ 18:05:02
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Emiliannatasha

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-12-15 @ 10:27:01
Blogg/hemsida: http://emiliannatasha.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0