Stora New York

Hej!!!

Nu undrar ni val varfor jag inte skriver. Jo vi har inget internet pa hotelet sa nu sitter jag pa ett internet cafe. Sa det kommer inte komma nagra flera bilder mer tyvarr.... Jag kommer nog inte hinna med att skriva nagot mer sen heller, men men sa ar det. Men jag lever iaf;) hihi.
Lite svart med att dom inte har de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet. Hehe. Men hoppas ni kan lasa anda 

Har ar det fortfarande varmt som en bastu. En kvall var vi uppe i Empire bulding state vi stod pa 82: vaningen det var hogt och jatte vackert att se ut over New york!!
Imorgon ska kolla pa frihetsgudinnan. Det ska med bli kul att fa se henne!
Hoppas ni dar hemma mar bra, snart kommer jag hem det ska bli skont att fa komma hem lite men kommer att sakna detta med saklart.

Mamma du kan val messa mig jag skulle vilja veta hur det ar med vatten nivan nere i skane om du vet nagot om det?? Sa om du har tid och vet sa messa, inte kul om det ar oversvammning dar. Hehe.
 
Nu ska jag ut i det varma igen:)
Ma gott!

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: pappa

Njut nu ut av dom sista dagarna (over there), för det dröjer nog innan nu kommer dit igen, så får vi höras när du kommer hem till moder Svea. Ha nu en trevlig flygresa hem, och hoppas dina öran har vant sig vid höjderna.

2007-07-10 @ 08:59:00
Skrivet av: Linn

Cool att stå på 82:a våningen! Hoppas nu inte du blir HÖGfärdig när du kommer hem, hehe :) Jag längtar tills jag får träffa dig på lördag! Ha det nu superkul resten av veckan! Puss

2007-07-10 @ 11:30:15
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...
Ja det förstår vi att du kan ju inte sitta vid datorn hela tiden då ser du ju inget..
men visst har vi undrat är ju inne ett par ggr/ dag o kollar de trodde du väl inte att det skulle vara så många som kommenterade..Det är riktigt roligt o få var med,,ja man kan ju säja att man varit lite med på resan...fast hemma vid datorn..Fortsett o njut nu av sista tiden o lycka till med resan hem..Christer o alla hälsade till dej..Vi åt jättegott buffébricka med potatisgratäng...kaffe o tårta..Du var med på presenten så du vet..
Imorgon ska Ronny o jag åka till något hotell o ligga över natt,vi har inte bestämnt var..firar ju brölopsdag på söndag 9 år ..Det är ju visfestival nu här i Västervik så nu lever staden upp ett tag Hälsa alla det blev visst mycke skrivande ..Kram Maud Alla hälsar...

2007-07-11 @ 12:15:52

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0