Memphis

Hej!

Nu har vi kommit till Memphis. Imorse när vi åkte hit så åkte vi in till en jätte gigantisk galleria! Vi hade sett ett akvarium där som var som en resturang. Men först så shoppade vi lite. Det fanns så många affärer så man skulle nog kunna gå där ett helt dygn för att komma runt hela gallerian. Hehe. Men jag hittade lite saker, var inne på Bath & body works en affär som liknar body shop hemma, jätte goda saker att lukta på. Sen hittade jag GAP det är en jätte stor affär med massor av kläder och snygga! Sen en affär som verkligen passar både dig och mig Linn! Victora´s secret vet inte om du har varit inne i någon sådan men det är en affär för oss! Jätte snygga men dyra tyvärr, underkläder. Men jag kunde inte låta bli att köpa något där, man fick en sån fin påse med;) Hihi, med rosa silkespapper i! Hihi. 

Sen efter shoppandet så gick vi till den där resturangen, den var jätte cool. Det var som att sitta inne i ett akvarium. Det var fiskar runt en. Maten var jättegod där, godast på hela resan för mig iaf. Åt friterade räkor med stora pommes till. Inte lika fett som hemma konstigt nog (är ju i USA, hehe) Det smakade mer, friterade räkorna hemma smakar inte så mkt tycker jag. 

Och nu så sitter vi här väntar på att David jonas brors flickvän ska komma med flyget hon har varit på någon affärsgrejs i Frankrike så hon fick komma senare. Imorgon så blir det ELVIS för hela slanten, vi ska till Graceland! Det ska bli häftigt att  gå in i hans hus:)

Pappa du kan väl säga till Jörgen och Janne att kolla in min blogg för det har inte gjort det, vore kul om det med kollade in den!

Mamma du kan ju säga till MH (han kanske har mkt med bebisen) Vad ska han heta egentligen vet du?? och om du har tid eller träffar Anki och Mats och Kaj och Annelie att du ska kolla in. Fredrik är väl svår att få tag i kanske... Har min vecko-revyn kommit med?

Sen undrar jag vet det är som har kommenterat bloggen från går, det står inget namn. Någon som känner sig träffad??:) Kanske har mina anningar men vill veta!:)

Må så gott alla!
Puss & Kram!

image15
Akvarium resturangen

image16
En massa tuggummi atuomater inne i gallerian

image17
Denna flodhästen var inne i gallerian

image18
Gratis tidningar

image19
Jag med gratis tidning


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Hej
Det var väl tur att du får lite i magen menar att du tyckte om maten. De verkar vara en jätte mysig resturag. Har pratat med Anelie hon skulle gå in ock kolla sa hon, med MH har jag inte hört något ifrån vet inte om dom kommer till hornsö i helgen.
Jag åker dit nu i dag med buss. Din tidning har inte kommit. Men du verkar ju ha masser av gratis tidningar där men det kanske är svårt att läsa ur dem. Mormor var jätte glad för att du ringde henne i går, hon ringde hit och sa att allt var bra med dig.Ha det bra puss och kram Mamma

2007-06-30 @ 08:04:53
Skrivet av: Jeanette

Det är härligt med all sol och värme, du förmedlar till oss härhemma. På västkusten är det regn och blåst som gäller.
Jag förstår inte, hur ni hinner med så mycket varje dag. Ni verkar ha jättekul. Fortsätt så!

2007-06-30 @ 10:13:32
Skrivet av: pappa

Det är lika spännade varje
dag man går in och läser om din resa, man blir allt lite envious.Janne har varit på företagsresa till England, Hälsa alla Elvis-fans.

2007-06-30 @ 10:55:24
Skrivet av: Moster

Det var en häftig resturang..
Kul o få se så mycket nytt..Ja säjer som din far lite avundssjuk är jag..
Hoppas du får en härlig dag i morgon med "Elivs" som huvudämne..
Hälsa alla som är med dej o ha det så bra..
Kram Moster Maud

2007-06-30 @ 19:11:31
Skrivet av: Lillian

Va stort allting är & vilket fint väder ni har. Här har de varit världens oväder med åska, hagel & annan skit. Ser fram emot att läsa vidare :)

2007-06-30 @ 20:07:00
Skrivet av: Anki

Hej!
Kul att läsa om alla dina upptäckter, "ö-livet" låter riktigt spännande! Ha det så bra, fortsätt skriv, så fortsätter vi läsa!
Vi ses på Jiingii!
Anki&Mats

2007-07-02 @ 22:06:49
Skrivet av: Linn

Haha, du är för skön Emma! Köpa dyra underkläder för det rosa silkespapprets skull ;) Det skulle varit häftigt att vara där med dig, jag har aldrig varit inne på Victorias secret. Vi får ta en ordentlig shoppingrunda i Stockholm till hösten, men då kanske Stockholm är för litet för dig, nu när du fått mersmak i USA :P Hehe...

2007-07-03 @ 15:39:37
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Victoreline

Really great site man!!

2009-03-26 @ 09:04:51
Blogg/hemsida: http://victoreline.20six.fr

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0