Resväskan

Hej!

Imorgon så här dags är jag i Usa! Tänka sig. Waaoo;)
Har packat klart allt i min lilla rosa väska och som ni ser så har jag ju inte lite rosa kläder med mig:) Hihi! Nu är det bara att ladda inför flygresan, men det ska nog gå bra är lite nervös:-S Har laddat med tuggummi och nässpray, hoppas det funkar!
image2


image3



Vi måste gå upp runt fem i morgon bitti, men det är nog inga problem, idag vaknade jag vid sju och var klarvaken och hela denna veckan har jag vaknat tidigt så det är nog en lätt match för mig. Eller så kommer jag inte orka bara för att jag måste gå upp tidigt, nej då det fixar jag!:)

Ni får ha det så bra här hemma, och titta gärna in här någon gång ibland, med en lite kommentar;) Hehe!


Puss&Kram!


P.s hmm jag måste komma på hur man tar bort tiden och datumet på korten ser inte fint ut så där:)D.s


Kommentarer
Skrivet av: Agnes

fin väska...ha så kul!!

2007-06-25 @ 18:57:33
Blogg/hemsida: http://lovelymee.blogg.se
Skrivet av: KAROLINE

jag vill också flyga!

2007-06-25 @ 19:01:22
Blogg/hemsida: http://www.thatshot.blogg.se
Skrivet av: Emma

Ha en trevlig resa! Jättefin resväska! /Emma

2007-06-25 @ 19:04:55
Blogg/hemsida: http://systrarofsweden.blogg.se
Skrivet av: Linn

En perfekt Emma-väska. Den kommer du få mycket nytta av :)

2007-06-25 @ 19:33:44
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Ja det är väl bara o önska trevlig resa...Kramar

2007-06-25 @ 19:52:54
Skrivet av: Moster

Tänk på Åberg Jag är inte rädd för att flyga.....

2007-06-25 @ 20:00:57
Skrivet av: Niklas

Sådär ja nu var det dags för dig att komma ut i världen och se något annat...Lycka till

2007-06-26 @ 12:16:30
Skrivet av: Jeanette

Ha, en bra resa. Det verkar vara en fantastisk tripp runt om i Södra USA.
Jag skulle gärna varit med!
Pappa och jag hälsar

2007-06-26 @ 17:34:24
Skrivet av: Jeanette

Ja, Emma! Nu vet du hur det känns att flyga. Det var väl inte så farligt.
Man blir servad med mat och dryck utan att behöva duka av eller diska. Inte så dumt.
Pappa ska precis gå till jobbet nu. Han hälsar.
Ha en fortsatt bra resa!

2007-06-27 @ 11:04:54
Skrivet av: Moster

Ja är så nyfiken ...Hur var det o flyga..Hoppas allt é bra,,Alla hälsar här hemma från Västervik..Molly skickar med en slängpuss...
Ha det så bra nu o bara njut av livet...
Kram o Puss från Moster
"Ja är lite avundssjuk kan jag erkänna"

2007-06-27 @ 15:51:19
Skrivet av: Anonym

Hoppas allt har gått bra. Här hemma är allt bara bra. Väskan är ju perfekt för en USA resa.
Pussar och kramar Mamma

2007-06-27 @ 16:50:42

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0