Dold talang

Hej!

Ihelgen som var var jag hemma i Västervik:) Det var jätte trevligt! På fredagen när jag kom så hämtade min kusin Stoffe mig med bil, bra att kusinerna är så gamla att man kan uttnytja dem, hehe;) På fredags kvällen så pratade mamma och jag och gjorde julkort till lördagen.  På lördagen blev det ingen sov morgon upp med tuppen och fixa allt inför julmarknaden på kavantum, det var riktigt mysigt att stå där med mamma och små prata och träffa människor som man inte sätt på jätte länge! Och försäljningen gick jätte bra med:)
På kvällen åkte vi hem till Andreas som fyllt 18. Vi grattade även Maud och Ronny som fyllt 40 för några år sen typ tre, hehe. (gud vilken bra kamera de fick, hehe)
Johan han vissade en dold talang för mig, han var grym på att spela gittarr, det måste du hålla i tjejerna kommer att älska dig sa jag till honom;)

På söndagen så gjorde jag inte så mkt innan jag åkte hem, det var en trevlig helg och denna helgen som kommer kommer mamma hit upp till oss, det ska bli kul!

Nu blir det tv:)

Sen en sak till jag hittade mina rosa julkulor är så glad hurra!

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Tack själv Emma..Jag bara undrar vad sa Jonas om adventljusstaken?????
Ha det så bra...

2007-11-27 @ 11:25:51
Skrivet av: Emma

han sa mmm jag förstod att du skulle få en sådan, men visst den är fin:) Hehe

2007-11-27 @ 12:26:13

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0