Har du dansat?

Hej!
Den fråga fick jag idag av en av mina arbetskollegor från en av den andra avdelningarna. Vi hade röris på morgonen det är ungefär som ett gympa pass, man gör olika rörelser. Och när vi var ute på gården så frågade hon mig om jag har dansat när jag var yngre, Ja sa jag det har jag gjort i 5 år nere i Västervik, Ja det syns sa hon när vi har röris på dina rörelser, Å tack, du gör mig så glad sa jag till henne! Tänk om man skulle få något sådan fint sagt av en av mina avdelnings kollegor, hon är så tråkig, jämt!.....

Nu ska jag titta på tv:n och äta chips, så mums! Hihi

Trevlig helg!
Puss & Kram!

image137


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Andreas tackar för kortet...Vilket arbete du hade lagt ner på det.....Hoppas ni får en trevlig dag inne i Stockholm city..
Vi har varit ute med Molly i skogen ,,SOLEN har varit helt underbar idag...Ja vi skulle ju haft gillen med ..det får bli en annan gång..Ska till ishallen o kolla hockey,,senare på kvällen till jobbet..ha det kram

2007-11-17 @ 15:36:29

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0