Hur kommer vi få plats??

Hej!

Ja nu är det onsdag och helgen börjar närma sig då Mamma kommer och hälsar på oss. Även Eva och Lisa kommer komma ut till oss på fredagskvällen. Längtar, men största problemet just nu är hur vi kommer att få plats när vi ska käka... Vi har bara tre stolar och en datastol och det blir ju fyra men vi är fem som ska äta.... Men man tager var man haver hemma och en av oss får helt enkelt sitta på sängkanten så flyttar vi bordet dit, det blir perfekt! Eller hur, hihi.

På dagiset är det bra, många som är sjuka del flesta är snuviga, hängia och har feber, inget man vill ha!  var inne hos småbarnen idag, det var kul, men jobbigt stackars ryggen säger jag bara....
Igår var vi och simmade igen gud så skönt det var, imorgon blir det igen.

Sen förstår ni var vi inne på skopunkten häromdagen skulle bara handla mat men kikade in på skopunkten med och där hittadejag ett par knallröda skor inte vad man kanske tänker om mig men jag gillade dem:) sen ett par till svarta båda för 400kr bravo Emma! Hihi, bild kommer senare om jag hinner..:)

Sen glöm inte att kommentera det är så roligt om ni gör det så får jag respons tillbaka en del göra det det ser jag ju, men en del hörre ni, Skärpning! Hihi

Nu matdags
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: maria (jonas syster)

men, om du var på skopunkten kunde du ju ha köpt tre för två! om du ändå betalade för två par skor hade du ju fått det tredje paret gratis! fast ni kanske gjorde så, även om du inte skrev det här.
jag har tänkt åka till skopunkten länge! måste ha vinterskor!!
kram kram!

2007-11-28 @ 20:45:27
Skrivet av: Ailohedvig

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-12-02 @ 16:29:07
Blogg/hemsida: http://ailohedvig.20six.fr

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0