Snart helg

Hejhej!  allt bara bara här, jag har ju varit förkyld på senaste tiden men det har ju aldrig brytit ut, men idag på jobbet så massarade en kollega mina fötter, på fötterna så finns det olika punkter som ska sätta fart på kroppen och det gjorde det nog på mig den har brytit ut nu och jag hoppas att den kommer att försvinna helt, måste fråga henne imorgon om hon kan fortsätta att massera:) Det gjorde jävligt ont ska jag säga bara:) hihi men hjälper det så är det bra!

Annars händer det inte mkt här i Vaxholm , men hemma har det gjort det Mamma fyllde år igår och idag fyller kusinen 18 så ännu en gång Grattis till er båda:)

Ihelgen som kommer nu ska Jonas kompis komma upp Andres, vi ska åka in till stan på lördag och vara där hela dagen nästan, Andreas ville gå på vasa museumet och vi gick ju inte på det när Jonas mamma och pappa var här för då var ju tvugna att vara hemma och vänta på soffan (som aldrig gick in), Hehe! Så det var ju bra att han ville de, men inget bestämt ännu, sen ska vi äta på rsturange:) Sen vet ajg inte får se vad vi hittar på:)

Nästa helg ska jag åka hem det ska bli kul det! Mamma och stå på kvantums julmarknad och sälja sina hemmagjorda arm-halsband, kom dit och se vilka mästerverk hon har gjort! Sen på lördags kvällen så ska vi hem till Andreas som fyller år idag!

Nu ska jag äta lite och se på tv:n!

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Maxnathalie

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-11 @ 09:37:06
Blogg/hemsida: http://maxnathalie.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0