Spice Girls!

Hello!!!

Ja nu har Spice Girls släppt sitt nya album, men det verkar ju bara som att de har gjort en nya låt lite tråkigt tycker jag... Men kul att det gör tune igen synd att de inte kommer till Svergie coolt att gått:) Hihi
en sak är säkert och det är att jag vill ha denna Spice Girls boxen med tre skivor och en dvd!!!
image139Min,min,min


                 image141
Jag tycker fortfarande att Emma är vackrast, men Mel C (tjejen med rak lugg) är vackrare nu än vad hon var när de var populära på 90-talet:)

Idag har jag även skrivit på kontrakt för förlägning på dagiset:)
Sen har jag visst namsdag idag, Mamma sa det förut när vi pratade och sen ringde farmor och sa grattis:)

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Annika

Hej!
Ja december månad är nog den roligaste månaden på året.
Just nu har vi lite problem med telefonen.. kan inte det nya nummret i huvudet (vi har ett tillfälligt numme rnu i nån vecka) men det gamla är 08 500 83 221 o det används om nån vecka eller två igen.
Kram

2007-11-20 @ 19:06:04
Skrivet av: Linn

Hej. Hoppas att det löste sig med kontraktet så det blev bra till slut! Vi får ta och höras någon gång snart om när vi kan ses. Du får komma hit och dricka varm choklad med mig :) Puss

2007-11-20 @ 20:06:35
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Jo jag sa det till Ronny ..Heter inte emma oxå Elisabeth...
Jag pratade med mormor o då sa jag grattis...
Man kommer inte ihåg...

Grattis i efterskott...på namnsdagen...

Kramar...

2007-11-20 @ 20:53:56
Skrivet av: Josh Holloway

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-12-18 @ 14:57:27
Blogg/hemsida: http://josh-holloway.blog.de

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0