Tegelbruket

Hej!

Japp det var där som vi var igår Linn, Jag, Cissi och Jennie:) Vad är det nu då undrar ni, jo ett uteställe i Täby, vi var där ocg skakade rumpan hela natten lång, Första gången som jag var ute här i Stockholm och det var riktigt trevligt, först så var vi hemma hos Cissi och åt chips och brieost med kex och pratade massor:) Vid klockan halv tolv så började vi bege oss till tegel, Pirrade lite i kroppen, vad kul det kommer att bli, och det fanns ett schlagergolv med hade Jennie sagt Woow:)

Cissi som var VIP medlem gjorde så att jag fick gå in gratis, Hihi men snäll som jag är så sa jag till Linn att vi delade på hennes inträde, så 40 kr för inträde sen tillkom det 20 kr för gaderoben. Inte illa:)!
Vi beställde en alkoholfri drink först, den var lite rosa och smakade tranbär, Linn betällde båda två och fick betala 25 kr billigt!! om man kollade på de andra priserna, ojoj en öl för 52 kr!!

Sen dansade vi typ hela tiden, jag skrev ju om schlagergolvet i början av mitt inlägg och det var där vi stod hela kvällen, men jag undrar vart schlager musiken var faktiskt det kom typ två under hela kvällen.... Men en lyckad kväll ändå!!! Och man kan ha på sig prices vad som helt när man ska ut på krogen här vi såg en tjej i en hemmagjort batik-t-shirt under kvällen, Stockholmare;) Hihi

Nu tänkte jag ta mig ett varmtbad, imorgon börjar en ny vecka blä!....

Må gott
Puss & Kram!

     Bilder från kvällen!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vi är så snygga :P Det här få vi göra om nån gång, men jag säger då det - jag är fortfarande trött! Hehe...

2007-11-12 @ 07:32:58
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Jeanette

Det gläder mig, att du roar dig! Ni verkade ha kul. Bra, att du går ut med tjejkompisar ibland.
Du är jättesöt i lugg!
Jeanette

2007-11-14 @ 23:01:29
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma ..ja det är ju inte så länge sedan jag pratade med dej..du ringde ju o grattade Andreas...

Ja det är ju kul att du går ut lite med tjejkompisar det blir någe annat än när grbbarna är med..
Ja man kan gå ut o ha kul med dom med
inte för den delen..
jag tyckte du hade lakt till med 08 -dialekt eller????
Ha det kram Maud

2007-11-15 @ 18:50:34

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0