Två kändisar

Hej!

Denna helgen har Andreas Jonas kompis varit här och hälsat på oss med sin INTE snälla hund! det finns bara en snäll hund och hon heter Molly!:)

Ja i helgen då så igår var vi inne i stan hela dagen och nej vi shoppade inte;) det får jag göra med Mamma sen när hon kommer! Vi var på Vasa museet, vilket skepp!
Sen så åt vi på subway ett matställe som fanns i Usa när vi var där som börjar komma mer hit åt, man äter jätte goda mackor där, Mums! Coolt att se det är hemma i Sverige:) Sen kollade vi på slottet och strosade runt i gamla stan, där ska vi gå Mamma när du kommer, det finns en affär med bara nallebjörnar i!:)

Jag såg två kändisar igår med, och ja Linn jag messade inte dig men du skulle ju ringa på kvällen, men det gjorde du inte...:( jag såg iaf Karin från äntligen hemma, med fluffohåret och sen Anna Eklund som spelade Jennifer i skilda världar


Sen senare på kvällen åt vi på en resturange, vi åt buffe mums!

Idag så har vi varit på Naturhistoriska mueet. och sen käkat mat, imorgon jobb igen, denna veckan ska vi ha apt då vi ska prata om den psykolsocial miljön, det ska bli intressant att se vad som sker då:)

Må gott Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Gamla stan verkar mysigt att gå i när julen närmar sig. Pratade med Eva igår så bestämde att vi skulle träffas på stan nästa fredag så kommer vi ut till dig senare. Hur vi kommer dit får du berätta när jag ringer, vilken buss vi ska ta. Vi får hoppas att några kändisar är ute och julhandlar. Jag ringer ikväll. Puss och kram Mamma

2007-11-19 @ 07:55:41
Skrivet av: Linn

Jag får ha överseende med de uteblivna messen för den här gången. Jag var ju faktiskt lite dålig på att ringa ;)

2007-11-19 @ 15:19:38
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Va snäll du är Emma att du tycker att Molly är den ända hunden som är snäll..Jo men det är ju sant hon är ju snäll...
Vad åt ni för Buffé undrar jag?????

Kram snart ses vi...

2007-11-20 @ 20:50:41

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0