Astrid tema

Hej!

Jo jag måste bara fråga er, vi ska ha Astrid Lindgren tema på torsdag på dagiset och vad kan man då klä ut sig till?? Och vad ska man ha på sig till den figuren??
Jag har tänkt att vara Ronja, men kommer ni på något annat? Vad har Ronja på sig då?
Många undringar nu, hehe:)

Annars är det bra, lite förkyld, men det är ju jag nu under vinterhalvåret:) Hehe.

Sen vet ni det går springmask på dagiset Blä!!:P

Längtar tills fredag då ska vi ner till Hornsö träffa Mamma, Linn och alla andra, vi ska ha kårråd:)

Men nu ska jag käka hemmagjorda hamburgare!

Shollapopp!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Lite gräs i håret.. gröna och bruna kläder? Har ronja någon hon alltid har med sig? typ nån läderpåse med grejer i?
shit vad jag glömt bort ronjafilmerna bara för att du frågar...
Lycka till så ses vi i helgen!

2007-10-09 @ 23:40:46
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Jeanette

Du blir perfekt som Ronja. Du kan väl ha en T-shirt som du har fransat lite och ett par leggings.
Springmask finns det tabletter mot. Det brukar rekommenderas alla familjemedlemmar att ta en kur, för det är väldigt smittsamt. Jag vet inte hur dagispersonal gör, men annars ska man ta en tablettdos en gång och upprepa efter tre veckor.
Lycka till!
Jeanette

2007-10-12 @ 23:04:24

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0