Fm imorgon och nya kläder!

Hej!

japp imorgon blir det att åka tåg IGEN, men jag ska inte åka själv denna gången, ska åka med Erika och några till skönt det:) Hehe. Vi ska åka på Fm imorgon, då får jag träffa Mamma igen:)
Och sen är jag glad för att mina kläder från ellos kom idag, de skulle inte komma förren i början av november, men jag hann få dem nu, Hurra!:)
Ska kolla in dem sen, har inte hunnit med det men det ska iaf ligga en klänning där som jag har längtat efter:)

Har ju inte bloggat på ett tag, så jag har inte berättat om våran soffinsident, Jonas köpte ju en soffa ihelgen på Ikea och sen fixade vi hemköring på den för den var förstor för bilen så soffan skulle komma hem på söndagen, jätte glad över sorffan åkte vi hem och söndagen kom, Killen från firman kom runt ett tiden och Jonas går ner och hjälper honom att bära upp soffan, men det tar en sådan tid tycker jag börjar undra var de håller hus, så jag går ner och kollar vad de håller på med, och då säger Jonas att soffan inte går in i hissen och inte heller upp för trappuppgången! Jag står bara där och säger jaha och vad händer nu då?? hehe.
Killen sa att de ända var att ringa till Ikea och se med dem vad son händer, han kunde nämligen inte ta med sig soffa då, Så vi lätt soffan vara kvar och ringer till Ikea, Jag tänkte de kommer aldrig gå att få lämna tillbaka den utan att få pengarna tillbaka, men det gick jätte bra vi skulle få pengarna tillbaka och de skulle hämta soffan i veckan, de har fortfarande inte hämta den!!! Så Jonas ringde igår och de sa att de hade blivit lite fel, men att de kommer på måndag, Så nu har det ordnat upp sig som tur är! Och det som är bra att nu fick vi ett mail (vi är medlemar i Ikea family) att för varje 3000 kr man köper en soffa får man 300 kr att köpa annat för på Ikea, så det var ju glädjande:) Om vi nu hittar en mindre soffa, vi hade verkligen ingen tanke på om den skulle då plats i hissen bara att den skulle få plats i lägenheten. Hehe så de kan gå!

Annars har det inte hänt något roligt denna veckan, men den blir rolig i helgen:)
Nu måste jag packa det sista!

Måste bara citera min mormor, pratade med henne idag, berättade att vi skulle köpa en Ny soffa i helgen på Ikea och då sa hon jag det tycker jag att ni skulle göra så att ni inte köpte en begagnad soffa iaf inte på Ikea! Hehe

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma..
Det var kul o höra din röst sist vi pratade..
Hoppas ni fåår det bra på FM..
Vi åker ju till Tallin nu över helgen..
Ha det bra..lycka till med soffköpet....
Kram...

2007-10-26 @ 09:08:07
Skrivet av: Dominichedda

Very resourceful, thank you dave

2009-10-16 @ 08:46:37
Blogg/hemsida: http://dominichedda.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0