Nu har vi fått det!!!!!!

Hej!

Fm gick ju av staplen i helgen och nästa års Fm kommer att vara i VÄSTERVIK!!!! Hurra vi fick det:) Hihih Jag är så glad över det och jag vet en som också är glad över att västerviks kåren ska ordna det, Min Morfar:)!
Han kommer nog med kloka ideér tills där uppifrån:)
Så nu är det bara att börja planera:) Håll tummarna för oss!
Fm var bra i hel helhet lite konstigt slut bara, Poff så var det slut typ ingen sång ingen uppvisning av den nya styrelsen, för det brukar man väl ha??? Hmm?? Något konstig där....

Kul att dansa loss under lördagen med Linn! Det var så länge sen man gjorde det, kanske att vi ska göra det på Juldagen med:)

Nu ska jag åka till jobbet vi ska ha Halloween fest där idag med barnen och äta svarta spagettie. Huuu!!;)

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...Ja då får man väl gratulera till FM nästa år...Idag ska mormor o jag åka o köpa en liten krans till morfars grav..Ha det så bra..Kram Maud

2007-11-01 @ 11:05:34
Skrivet av: Justinanastasia

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-26 @ 12:51:19
Blogg/hemsida: http://justinanastasia.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0