Simma!

Hej!

Ja då var snart denna veckan över, ihelgen ska jag som sagt till hornsö:)! Det ska bli skoj, vi ska kämpa för att få FM i Västervik nästa år!! Hihi

Snart när Jonas kommer hem så ska vi åka och simma, det är så skönt och avslappnande:)
Idag firar vi även ett år och nio månader:) Hurra! Hihi

Nu måste jag packa lite tills imorgon:)
Ha en trevlig kväll!
Puss & Kram!



Idag så skulle min Morfar fyllt år, men han gick bort för några år sen...:( hastigt.... Så tänker lite extra på honom men jag vet att han finns med oss här ändå:)..... Morfar.....



Kommentarer
Skrivet av: Plutten

Jippie, vi lyckades få eller ansöka om FM iaf.

2007-10-14 @ 22:31:29
Skrivet av: Emma

bravo Fredrik att du kommeterade;) Hehe:P

2007-10-15 @ 18:39:44
Blogg/hemsida: http://princessemma.blogg.se
Skrivet av: Moster

Mormor o jag var ute o satte röda rosor hos morfar...jättefina..
Vi var ute en sväng idag vid kyrkgården o de stod lika fina..
Tänkte du komma till Västervik någongång i November??
Andy har inte bestämnt ännu hur han ska göra,,ja du känner väl din kusin..vi får se hur det blir..
Ja vi är ju inte mycke bättre vi har ju inte haft någon 40 års fest varken Ronny eller jag vi kanske skulle ställa in med en jättefest....

Ha det så bra...Skulle så gärna vilja komma o titta hur ni har det...Simma lungt...Kram....

2007-10-16 @ 18:45:17

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0