Mmm Marabou

Hej!

En ny vecka, denna veckan kommer vi att ha en studiedag på dagiset då det är stängt för barnen och bara vi "fröknar" jobbar, vi ska prata om läroplanen. Hmm kul... nja! Hihi

På ett av de andra dagisarna så jobbar en tjejs man med ja jag vet faktiskt inte vad men iaf de säljer ut STORA FETA marabou askar för bara 50Kr! Ni ser bilden nedanför så stora, som man vinner på tivolin annars, och en sådan köpte jag mig det är 20 100grams kakor i. Hihi:)
  
    Där är den STORA asken:)

Sen så har vi fått massor av rabatter och sånt det berätta jag ju om och idag hämtade vi en av våra presenter i en affär som heter Magasinet, Vi fick en dammvipa, diskborste, disktrasor och en till sak som jag inte vet vad den heter ni kankse vet ni ser den på bilden... Allt var ROSA det var bra tyckte Emma, Hihi:)
    

Japp det var dagens dag! Nu ska jag se på Söderkåkar!
Adjös, Må gott!
Puss & Kram!

image102
Alla choklad kakorna! Mmm

P.s om ni inte har kommit på det tryck på den lilla bilden så blir den större, Då ser man bättre:)


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Grymt ju! Kan inte du köpa en sån ask åt mig ;) Coola städgrejjer, verkligen Emma! Puss

2007-09-03 @ 21:18:03
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: mamma

Ja nu kan du ju städa hela lägenheten. Och chockladen ser jag fram emot att få smaka när vi åker till Göteborg.
Kram Mamma

2007-09-05 @ 19:38:47
Skrivet av: Moster

Ja sådan kan du köpa till mej med jag skulle vilja ha den med hasselnötter ja du vet nog...
Fina städgrejer ja du gillar väl o städa eller?????
Kanske Inga är hos er...Hihihi..skämt o sido Du fattar väl????
Ja i morgon ska jag till doktorn med ryggen önska mej gott...
Kramar Maud

2007-09-06 @ 21:41:14
Skrivet av: Joragne

Great idea make it site. Thank you.

2009-02-13 @ 13:53:20
Blogg/hemsida: http://joragne.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0