Rosa bandet

Hej!

Idag så har vi städat här överallt, och tvätt som man alltid gör på helgerna, Hehe.
Igår var vi på shopping runda, vi var på skärholmen, köpte mig ett nytt regnställ som var Rosa!! Hihi och sen lite saker på panduro:) Det är en rolig affär att vara i.
Jonas köpte sig en ny vinter jacka.
Och sen i fredags så köpte vi skor, jag köpte nya vinter skor, mocka stövlar och ett par lite finare skor som var guldiga! Jonas köpte sig ett par nya gympa skor, Kort kommer senare har inte hunnit med det:) Hihi.
 
Tittade på tv4 i morse och de pratade om rosa bandet att det skulle börja nu, de sa att man kan köpa rosa bandet som alltid säljs och det tänkte jag att jag skulle göra denna gången:) Sen sa en dam att man skulle tända upp Globen imorgon som ett rosa bröst! Hihi, det måste jag bara se, som jag fattade så skulle globen tändas varje kväll i Oktober, då kanske jag hinner se den!
Det är viktigt med forskning runt bröstcancern, den upptäcks på 18 kvinnor varje dag! Det blev jag lite förskräkt över 18 kvinnor det är många det! Ska köpa mig ett band så jag är med och hjälper, gör ni det med!


Imorgon ska jag klippa mig med, det ska bli skönt men jag kommer inte klippa så mkt på längden, mest tunna ut håret och sen kanske klippa lugg får se om jag vågar! Hihi


Nu måste vi springa ner till tvätten igen, hit och dit:)

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...
Ja det händer lite förstår jag av läsandet av din blogg..Ja det är något visst med alla scouter..Jo Evas barn var där oxå, min gammla klasskompis som bor i Södra Vi.De hade haft det jätteroligt..
Har legat till sängs sedan i söndags jätteförkyld..
Trisst...känner mej lite bättre..
Det är så klart man köper det Rosa bandet..
Ha det..Kram...

2007-10-02 @ 13:05:53
Skrivet av: Blogfemale

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-10-26 @ 09:07:30
Blogg/hemsida: http://www.blogfemale.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0