Hårförlägning:)

Hej!

Gud så skönt det är om dagarna nu, med varma vårvindar och imorgon är det valborg, Sköna maj välkommen! Hihi. Och sen måste man ju säga Grattis Kungen! 



Och snart är det min födelsedag med och då ska jag bli långhårigt, jag har betällt en tid för hårförlägning då på fredag, Äntligen, det känns lite konstigt att man ska få långt hår, men kul med:) Så då får jag väl försöka att lägga ut en bild här från jobbet:)

Och sen är det ledigt i två dagar med det ska bli skönt, men tråkigt med såklart för jag vill fira min dag på dagis...

Men nu måste jag nog gå ut till de andra, skulle bara betala räkningarna:) 

Må gott alla!
Puss & Kram!




Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vi syns på söndag! Jag ser fram emot att se det nya håret och lägenheten :)
Puss

2008-05-06 @ 19:11:36
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0