Långt tid sen

Hejhej!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här, dom har hållt på med att upptatera bloggen tror jag:) Men nu är den igång igen hurra!

Tänkte inte skriva så mkt mest lägga ut bilder idag, det som mest händer hos oss just nu är att hitta någonstans att bo innan 25 april...  Går så där, men ska kolla på ett litet hus imorgon det är det sista vi har hoppas på det nu! Håller ni tummarna åt mig!?

Här kommer lite bilder iaf

image202
När jag var hemma under påsken så åt Mamma och jag spanska jordgubbar, helt ok smakade mkt fint;)

image203
Dessa fina tallrikar fick jag av mormor när jag var hemma under påsken, jag bara älskar dessa tallrikar, visst är de snygga!?

image204
Sen har äntligen våren kommit till Vaxholm, denna är tagen på dagiset. Det är så skönt att våren äntligen är här och jag hoppas att den är här för att stanna!!!


Det var iaf några bilder. På Måndag ska jag gå på Makeup rådgivning på Body shop, (en gratis) sådan är alltid kul, hehe. Sen ska jag med kolla upp hos några frisörer om de gör hårförlägningar och vad det kostar och så, har funderat på att göra det, får se med det;)

Sen en sak till kollade upp hur många som kollar in min blogg och det ligger på ungefär 5-8 st skulle va kul att veta vilka som kollar in här och sen kanske ni kan lämna ett avtryck:)! Vissa vet jag vilka det är och ni lämnar ett avtryck då och då det är bra;) Hihi!

Nu blir det tv dags;)
Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: mamma

hej
fint kort på krokusarna jag hoppas också att våren har kommit för att stanna. Igår var jag hos Maud hela dagen. Molly och jag var ute och gick en lång promenad det var så skönt i solen. Sedan jobbade vi lite i trädgården klippte grenar. Åt jätte god panerad fisk som syster hade gjort. Sedan ut igen för att klippa resten av alla grenar och kratta lite så nu är det fint.Lycka till med lägenheten som Ni ska titta på i dag vi hörs senare Puss och kram Mamma

2008-04-06 @ 08:05:16
Skrivet av: Annie

Jag vet inte om min "titt" räknas för jag läser din blogg som Rss i google. Men jag hoppas den gör det och annars vet du nu iaf att jag läser :)

2008-04-06 @ 12:20:28
Blogg/hemsida: http://annieroos.blogg.se
Skrivet av: Karin

hej gumman!
Ni verkar har det underbart uppe i Sthlm. Jag kommer upp dit 30/4 (Valborg) för att stanna en vecka. Vi ska vara hos Hanna då! kanske hinner ses :-)
Hoppas du har det bra! saknar dig!

Puss kram

2008-04-06 @ 12:48:40
Blogg/hemsida: http://www.tusenbiitar.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0