Sjuk och snart födelsedag!

Hejhej

Ja jag har åkt på någon sjuka här, kom i fredags bara så där med jätte halsont och sen har de varit så hela helgen, inte alls kul, men har ingen feber så det är förhoppningsviss bara en virusinfektion. Så snart är jag väl på benen igen, hihi.

Ni kanske undrar lite över våran flytt och så och nu har vi då hittat ett litet hus ute på Resarö där vi jobbar, så det blir nära till jobbet iaf;) Men sen har vi också en lägenhet på gång här i Vaxholm, en trea så ganska stor, men det är ett första handskontrakt:) Men vi vet inte om vi får den lägenheten ännu han ska höra av sig nu fram över. Men tills dess så har vi detta lilla hus på Resarö, men om det är så att vi får lägenheten så kan vi inte flytta in nu med en gång utan om ca en månad och det känns sådär....:/ Hålla på att flytta och kånka på saker och ting överallt, Nja!
För vi kommer inte få plats med alla våra grejer som vi har nu i lilla huset... Och sen är det det här med posten det är ju bra att man får, och jag ringde nyss och kollade vad de skulle kosta med tillfällig adressändring en månad och då sa han 420 per person! Va!? snacka om att det är dyrt och sen om vi ska adressändra sen igen till lägenheten.... Ja folk de vill bara tjäna pengar....
Men vi har iaf tak över huvudet:D Hihi

Ja och snart är det Emmas födelsedag den 2 maj!!!! Och vet ni vad jag önskar mig!?
Jo presentkort på H&M gillar deras baskläder och sen deras smink som är bra och ganska billigt. man kan hitta ganska mkt där nu förtiden och här uppe är ju H&M affärerna dubbelt så stora som hemma i viken. Hihi

Sen har jag förälskat mig i ett märke som heter Cult Design, de har massor av olika ljusstakar i olika former, krukor, vaser och massor av annat skoj deras hemsida är www.cultdesign.se/sv/startpage/ där kan man även se vilka affärer som har saker från Cult Design. Tänker inte säga vad jag önskar mig då kanske det är flera som köper samma sak men man borde väl få byta om det är så, annars är presentkort bra.... Inte lika kul, men,men så är det när man bor någon annanstans.

Sen har jag börjat gilla Åhlens mera nu sen jag flyttade hit upp, så de kanske kan vara något.

Sen vet jag inte men allt i Rosa brukar ju funka så det funkar väl denna gången med;) Hihi. Jag kommer som sagt inte hem något till viken nu när jag fyller år, Mamma kommer helgen innan de ska bli så himla kul, längtar! Men annars så är ni välkommna hit upp bara ni ringer innan så:)

Ja det var väl de hela just nu, nu tänkte jag att jag skulle kolla på en film ett tag!

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0