Han luktar bebis!

God kväll!

Det blev ett sent inlägg idag, men har ränknat ut allt från våran resa och det stämmer perfekt:) Kommer ett inlägg imorgon om våran resa, orkar inte skriva så långt.

Men nu har vi iaf kommit med då från våran trevliga resa, med förlovning:) Känns lite konstigt när man tittar på fingret, är ju inte van att ha någon ring men det känns härligt med:)!

Igår när vi kom hem så hälsade vi på Åke, han var jätte gullig och puttig:) Jag fick hålla honom med:) Han gillade att va hos mig ett tag men när han märkte att jag inte hade någon mat till honom så blev han ledsen. Jag vill träffa honom igen och det blir nog snart för Gunvor och Johan (jonas mamma och pappa) snart hit upp och hälsar på! Då ska vi åka dit:) Då ska jag lukta på honom igen.



Nu ska jag hoppa ner i sängen!

Sov gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linda

hej. Lycka till i min tävling!!

2008-08-20 @ 22:31:25
Blogg/hemsida: http://misskitten.blogg.se/
Skrivet av: Evelina - newlywed <3

vad roligt! blir det bröllop snart då =)?



kram o ha en bra dag!

2008-08-21 @ 10:33:48
Blogg/hemsida: http://evelinas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0