Kaos dag!

Hej!

Oj vilken kaos dag jag har haft idag på jobbet. Vi har varit en man kort idag och allt har verkligen gått fel idag, barn som gråter floder av att inte få säga hejdå till mamma/pappa. Barn som gråter av att det gjort sig illa, telefon som ringt massor, ett barn som fick åka till sjukhuset. Och på allt detta löss!
Glömde att säga det mamma förut men jag var så uppe i att berätta vad som hänt idag.

Men nu ska jag sova lite och sen är det en ny dag imorgon:) den blir nog bättre, får jag hoppas.
Är helt slut nu! Sov gott!

Må gott
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Blä för löss - hatar dem! Vi får förresten sällskap på fredag, min spanska väninna kom på oväntat besök :)

Puss!

2008-08-28 @ 00:21:37
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Maud

Pengarna kommer in på kontot i morgon,,haft lite strul ...Kramizzz

2008-08-31 @ 16:01:14
Skrivet av: Paulize Konstblogg

VINN EN ILLUSTRATION!

Gissa vilken kändis jag ritat och vinn en illustration!

Anmäl dig för tävlingen inne på www.paulize.blogg.se

LYCKA TILL!

2008-08-31 @ 16:16:14
Blogg/hemsida: http://paulize.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0