Sparesan!

Här kommer det lite bilder från våran resa från förra helgen:)

   
    
    
   
  
♥ Alkoholfria drinken på båten, mums god!
♥ Våran fina ringar
♥ "Dom har ju svenska trafikskyltar" citat från mig:)
♥ Biljard på hotellet
♥ Min förlovningsring, vad fint den glänser;)
♥ Båten kunde man med bo på, ligger prices brevid vårat hotel
♥ Muminteater på Emmateatern som den hette:)
♥ Muminmamman
♥ Mumin köket (Nu kom jag på att jag inte fotade huset...synd.)
♥ Utomhuspoolen på hotellt
♥ Utsikten från hotellet
♥ Frukosten
♥ Ingången!
♥ Mina parfymer som jag köpte på båten, den vita luktar gudomligt:)

Så lite bilder från den mysiga helgen. Imorgon kommer bilder från sommarkrysset och barnvakteriet:)
Nu kommer snart Jonas mamma och pappa.

Trevlig kväll!
Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Den vita är ju min gamla! Har nog lite kvar i badrumsskåpet tror jag :) Men efter flera år med Glow blev det byte för ett tag sedan.

Bra smak du har :)

Puss

2008-08-25 @ 22:43:15
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Annika

Ja grattis till förlovningen :D Det var roligt!!!



Jo men vi kan ses nån dag :)



Kram Annika

2008-08-25 @ 23:32:13
Skrivet av: Solli

fina bilder! ser ut att du haft en skön helg!

2008-08-27 @ 00:43:39
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Mysiga bilder :) Det ser ut som att ni haft en toppenbra resa! Trevlig kväll på dig

2008-08-31 @ 20:12:51
Blogg/hemsida: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0