Vad tycks!?

Hej!

Jag har åkt på dagissjukan, (snorig näsa) det har gått två veckor och jag har redan åkt på skiten!!!
Och sen ska man ut på sparesa i helgen.... Piss, men hoppas att det blir bättre, dricker te, villar, och en kollega har tryckt på punkterna under fötterna på mig idag på jobbet, så hoppas att det är borta snart!:)

Annars är det bra här, jobbet rullar på bra med inskolningarna med:)

Härom dagen gjorde jag om lite i vårat kök. Här kommer före och efter bild, vad tycks!?

 


Nu blir det te och tv
Må gott!
Puss & Kram


P.s "Åke" är påväg förhoppningsviss nu, kul!


Kommentarer
Skrivet av: Petra

Snyggt, gillar att du tagit in ordentligt med färgklickar!

2008-08-15 @ 10:38:13
Blogg/hemsida: http://egokick.blogspot.com
Skrivet av: Solli

fint det blev :o)

2008-08-16 @ 01:10:03
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Skit med förkylningen - du har sån osis med sånt. Själv har jag just kommit hem från lägret och längtar efter ett långt bad - hoppas inte att jag åker på någon skit, men man vet ju aldrig när man är utomhus en hel vecka sådär. Hoppas vi kan ses snart igen!

Puss

2008-08-16 @ 14:53:03
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Moster

Ja man ser ju vad lite färgklickar kan göra..Ska du ha rött nu i köket??Har du nya gardiner oxå???Ja jag tycker väl att roas o rött inte passar så bra ihop men det finns ju de som tycker det är snyggt!!!

Hoppas ni har det trevligt o skönt nu när ni é iväg..Kramizzzz

2008-08-17 @ 11:16:30

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0