Fjärde advent!


Hej!

Hjälp vad det går fort redan fjärde advent och julafton om tre dagar!! Idag har jag fixat det sista julklapparna och de är egengjorda:) de ni! Tyvärr kan jag inte vissa dem här men efter jul så kan jag de om ni har tålamod:)

Igår hade vi en minijulafton Jonas och jag, vi öppnade varsit paket och sen öppnade jag ett från Jonas förlädrar och Jonas ett från min mamma, och sen öppnade jag ett paket som pappa hade postat.
Har inte berättat om min pappa så mkt här i bloggen, men det är för att jag inte har haft någon kontakt med honom när jag var yngre har fått kontakt på senaste tid, men tänkte berätta mer om den historien imorgon för er för nu vill jag fortsätta att titta på heartbreak hotel!

Ha en fin fjärde advents kväll!
P.s ljusen i våran advensljustake har min kära mor gjort, och staken kommer från min mormor:)

Må gott
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Johanna - SHOEBOX

Mysigt med minijulafton :)

2008-12-22 @ 13:23:17
Blogg/hemsida: http://myshoebox.se
Skrivet av: c a s p e l i h n a

Nu har jag en tävling på bloggen igen!

Ett armband tävlas ut. Men snabba på, för tävlingen avslutas redan i morgon bitti! Var med du också! =)

2008-12-23 @ 07:43:56
Blogg/hemsida: http://caspelihna.blogg.se/
Skrivet av: hannie

god jul tjejen.

Hoppas du får en underbar dag.

kram

2008-12-24 @ 12:15:44
Blogg/hemsida: http://lillababy.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0