Mor&Dotter helg!

Hej!

Innan jag börjar berätta om min och mammas helg så måste jag få skriva av mig! Jag blir så trött på dagisföräldrar som inte håller tider, och skulle man bli försenad så kan man ringa och säga det, eller iaf säga ursäkta mig att jag är lite sen när man kommer och hämtar sitt barn!!!! Jag blir så arg, Folk undrar vad det är med dagens ungdomar, men jag undrar vad det är med dagens föräldrar??

Det är samma vissa med denna föräldern varje dag typ och jämt går deras barn hem sist.... Har de ingen ångest att deras barn är sist kvar!!?? Hjälp!

Så nu har jag fått sagt de, nu över till helgen som var, Min kära Mor var här och hälsa på oss. Hon kom redan på torsdags eftermiddagen, då gick vi på resturange inne i stockholm, mongaligen barbeque, vet inte hur det stavas. Det är såå gott, Mamma gillade det med belv lite förvånad där först;) Micke en vän till oss var med också, trevligt!

Sen på fredagen så var mamma med mig på dagiset, oj vad hon lekte bra med alla barnen, har aldrig sett mamma leka så mkt, Barnen fick henne tillockmed att åka rutskanna:)  En bra mormor sen i framtiden;)
Sen efter jobbet så julshoppade vi i stockholm, kvällen avslutades med tacos och Idol!

På lördagen så åkte vi in till Gröna Lunds julmarknad, mysig men kunde ha blivit mysigare med lite snö! sen åkte mamma hem. En väldigt trevlig helg!!!:)
  

Nu så ska vi snart äta en god middag, Jonas fyller år idag:) Grattis igen!

Ha en bra kväll! Må gott
Puss & Kram

P.s Tack Linn för julkortet! Du får jätte gärna komma och hälsa på oss nästa vecka när du är här! bara att slå en pling när du vill komma! Då får du se min lilla julgran, den åker fram ihelgen:)

Puss hej!


Kommentarer
Skrivet av: Maud

Ja det är inte lätt att hålla tider ..Bättre kanske och prata med den föräldern som det gäller...

Kram..Ps. Blev det något till mej från London??Nyfiken!!!!Ds.

Kram

2008-12-11 @ 11:58:02
Skrivet av: Mrs W

Ville bara säga hej!! Lycka till inne hos mig!!

2008-12-11 @ 17:22:50
Blogg/hemsida: http://dalatorpet.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Jag kommer gärna och hälsar på nästa vecka! Kanske sover över om jag får ;) När är det du åker hem till viken?

Puss och kram

2008-12-11 @ 20:11:13
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Solli

vilken fina bilder!



Om du oxå följer min blogg så får du gärna länka till den ;o)

2008-12-13 @ 15:59:30
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: J.

Har frågestund, ställ gärna en fråga: http://jantra.blogg.se/2008/december/fragestund.html#comment



2008-12-13 @ 20:13:51
Blogg/hemsida: http://jantra.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0