Snart, snart, snart!!!!

Hejhej!
Ja så var det helg och imorgon börjar mellofesten! Hurra! Det ska bli så kul och spännande! Jag har gjort en hiss och disslista på alla melloartister, vilka som kommer att gå hem i mina öron. Överskrifterna är inspererade av
Lena Philipsson låtar:)
Nu är ju denna listan efter vad jag bara tycker jag har inte hört någon av låtarna, för det vill inte jag utan jag vill höra dem under lördagskvällarna. Sen när alla delfinalerna är slut så gör jag en ny hiss och disslista och ser hur den ser ut då när jag har höra alla låtarna:)

Kärleken är evig
- Velvet
- Linda Bengtzing
- Charlotte Perrelli
- Christer Sjögren
- Amy Diamond
- Thérèse Andersson
- Patrik Isaksson & Bandet
- Face 84
- Johnson & Häggkvist
- Ainbusk
- Niklas Strömstedt

Det går väl an
- Sibel
- Sanna Nielsen
- The Nicole
- BWO
- Caracola
- Nordman
- Rongedal
- Eskobar


Det gör ont
- Ola
- Alexander Schöld
- E-type & The Poodles
- Calaisa
- Daniel Mitsogiannis


Stopp! Nej! Gå härifrån!
- Brandur
- Suzzie Tapper
- Michael Michailoff'
- Lasse Lindh
- Andra Generationen
- Mickey Huskic
- Frida feat. Headline
- Fronda

Det ska bli så kul jag kan inte vänta, hihi

Nu snart ska jag se let´s dance och idag hoppas jag att Mi Ridell åker ut eller Danny! 
Vad ska ni göra i helgen då?

Må gott, trevlig helg, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Haha, gud vilka roliga överskrifter på listorna! Längtar efter att höra mer :D
Vi ses snart - jag har din vas med mig! Puss

2008-02-08 @ 23:13:24
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...
Jaha de var kul med revyn ..har hört att den var sämmre än förra året...ja det är väl hur man tycker...Ja själv ska jag nog inte titta på melodifestivalen..Vi ska ha tjejträff o lága mat Det har du nog hört om..vi träffas ju vid Willys o handlar till kvällens gourmé..Förrätt,huvudrätt o efterrätt..med anknytning till något land..ja vi vet ju inte vad det blir det blir en överraskning..Ja vi har så jättekul dessa träffar..Äter o dricker gott..o umgås..det ska jag göra i helgen o i morgon ska jag vara i hallen o vara på hyllan o servera kaffe etc..Ha det så bra..Kram Ps hur går det med soffan Ds

2008-02-09 @ 13:41:16
Skrivet av: Mika

Du kan ju gärna ta och skriva vem du snor överskrifterna i från också... :P

2008-02-11 @ 18:51:39
Blogg/hemsida: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Skrivet av: Aarondina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2010-06-24 @ 09:23:31
Blogg/hemsida: http://aarondina.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0