Bilder från julen

Hej!

Har ju inte lagt ut några bilder från julen tänkte göra det nu så får ni se hur min jul var:)

image163
Julklapparna under granen hos Mamma, med gamlefar:)

image164
Granen som jag hade pyntat med bara röda kulor, det är fint!

image169
Julfin har jag blivit, hihi


På själva julafton var vi hemma hos mormor allihopa, Detta är en gamla tomte som mormor har jätte fin!!!

image166
Här fixar damerna till julmaten, den blev jätte god!


Molly var med sugen på den goda julmaten:)


Lite julklapps utdelning innan Jojjo och Stoffe skulle fara hem till deras mor
På bilden är det Kusinerna Andreas och Cristoffer och Morbror Niklas.


Här har Mormor hittat sig en jätte julklapp:)

image170
Sen när Stoffe och Jojjo åkt blev det Kalle Anka! Kusinmys;)

image172
Dotter och Mor (jag undrar vad mamma tittar på??, hihi)

image175
Johan och Jag väntar på tomten...

image173
Sen gjorde Johan en skönhetsoperation på Molly, ser inte ut att gillade det så värst mkt eller vad säger ni?


Sen kom tomten, (hiphopar tomten) de ni, hehe!
Han kom med många bra klappar, Johan tyckte en klapp var bra iaf eller hur killen;) Hihi


Sen senare på kvällen åkte vi ut och tände ett ljus hos Morfar....

image177
Det var hur julen såg ut hos mig, ganska mysigt trots att det inte fanns någon snö ute då och nu vill jag ingen ha så det hoppas jag att det inte kommer!!!

Nu ska jag sätta mig vid tv:n
Må gott!

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Jenny

tack så mycket! Nej jag bor inte i Västervik men min svärmor gör det, det var därför vi var där under julen :)

2008-01-03 @ 15:34:17
Blogg/hemsida: http://jjennny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej
De var fina bilder från julen. Häftig tomte. Ja inte vet jag vad jag tittar på TV kanske. Vår julgran är jätte fin det är syn att ta ner den tror att den får stå ett tag till. Idag har det blåst mycke här det var svårt att cykla ut i morse.
Det gick lite bättre hem men det blåse jätte mycke och snön yr. Men nu är man ´ledig i helgen det ska bli skönt. Puss och kram Mamma

2008-01-04 @ 16:16:29
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma...
Fina bilder...
Ja nu är det bara ett år kvar till nästa jul..
Molly skickar en slickpuss till dej..
Ha det...Alla hälsar..
....Kram...

2008-01-06 @ 11:42:31
Skrivet av: Christiansigrid

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-26 @ 10:53:47
Blogg/hemsida: http://christiansigrid.20six.fr

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0