Helg i Lidköping

Hej!

Ja denna helgen tillbringar vi i Lidköping hos Jonas föräldrar. Igår var vi på bandy helt ok, vädret var bra jag frös inte! Hihi.
Idag har vi varit inne i stan och shoppat, Emma handlade ganska mkt men inte för så mkt. Hihi bra det!  det kostade 502 det jag köpte och vad köpte jag då jo, två känningar/tunikor på JC för 164 har kostat 299 st, på Gina tricot köpte jag två klänningar för 49 kronor st har kostat 299 st, sen en hängselklänning för 49 med som har kostat 199 och sist en tjocktröja för 99 har kostat 199. Sen på HM köpte jag isadoras bronzing puder för 69 kr och en fotmassage en rosa! den kostade 29.90 och var inte på rean:) Kan fota alla grejer sen när vi kommer hem så får ni se hur allt ser ut! Sen var vi och fikade på cafét med det goda mackorna, mums!

Nu ska vi snart äta här!
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Kul o handla va EMMA...
O när det är rea får man ju så mycket för pengarna...
Ha det så bra..Kram

2008-01-21 @ 14:05:23
Skrivet av: Linn

Du får lära mig att få ut sådär mycket för pengarna!! :) Puss

2008-01-22 @ 22:50:08
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0