Kändis!!!

Hej!

Denna vecka är det rörigt här, just nu är jag på ett annat dagis för det har för lite personal alla är typ sjukskrivna där, så en annan har tagit min plats på mitt ställe som tur är ligger det på Resarö så det är ju bra men jag har så jävla ont i ryggen nu allså!!! Ajj! Min rygg orkar inte med allt detta lyftande med småbarn, har haft ont förut med när jag är på mitt vanliga ställe, men nu lyfter man mera, men det är inte bra vad ska man göra, ja såklart kolla upp det men tänk om de säger att jag inte alls får lyfta då vad gör man då!?!? åter kommer om det när jag vet mera:)

Idag så har jag sätt en kändis på vi-butiken här hemma och det var Zara Zetterqvist hon som spelade i tv-serien tre kronor. Nu jobbar hon som kustbevakare här i skärgården hon hade arbetskläderna på sig:)



Sen längtar jag till lördag när vi ska på make up kurs Erika och jag! Det ska bli spännande:)
Sen på söndag ska Jonas och jag stå på en loppmarknad i sundbyberg, kom gärna dit ni som bor här i trakterna, hihi:)

Nu ska jag käka apelsin:)
Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma..
Ja det är inte o leka med sin rygg ,,,du vet ju hur jag haft det..Jag tycker du ska gå till företagsvården om ni är anslutna till den,,hör med din chef..Vänta inte för länge då kanske du blir oxå sjukskriven o det vill du väl inte..de har nog tips på vad du ska göra om inte ta o ring till din läkarstation..Jag lovar dej gör det nu inte vänta...
O så kan du inte veta innan du gått dit vad du får för svar..é du med rulla inte iväg med dina tankar om vad de ska säja..när du varit där så vet du...
Gör det nu Emma...lycka till...Nu jobbar jag bara i helgen o så nästa vecka..det känns konstigt..
Ha det,,o du ring nu..Kram Maud Molly skickar med en puss...

2008-01-24 @ 10:20:11
Skrivet av: Anonym

Hejan
Stackars mammas flicka men jag tycker som moster gå till läkarn så det inte blir sjukskrivningar av det hela. Idag har jag varit på jurabacken har gått bra. Ska ju vara där även imorgon och på måndag. Skulle ju tvätta nu i kväll men det gick inte nu är båda maskinerna trasiga :( men dom har lovat att dom ska laga dom imorgon så på söndag får jag tvätta hoppas jag. Ha det bra så hörs vi och lyssna nu på moster. Puss och kram mamma

2008-01-24 @ 17:46:29

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0