Pretty Woman

Hejhej


Nu har jag sett den filmen som alla säger "Emma, har du inte sett den, den är en riktig Emma film" Just det Pretty Woman och jag håller med det var en riktig Emma film det:) Hihi.
Som ni förstår så är jag hemma från jobbet, men ska gå imorgon, det är så tråkigt att vara hemma, dagarna bara segar fram och det blir ju inte bättre när vädret är som det är! Bu. Var hemma igår med, igår natt så hostade jag nästan konstan hela natten sov nog inte mera än tre timmar. Men inatt sov jag hela natten! Hurra för det! Hihi

För några veckor sen beställde jag en egengjort almanacka på internet, japp det går på www.personligalmanacka.se och så här blev resultatet

image183
Hoppas nu bara att den blir festlig men det tror jag allt att den blir iaf när jag är i farten;)

Nu väntar jag bara på att Jonas kommer hem, sen ska vi åka och handla lite food
Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Snygg den blev ju! Jag har också skaffat mig en snygg almanacka.. lägger ut på bloggen så får du se :D Gör du förresten något söndagen den 17 februari?`Annars kanske du vill hänga lite med en gammal vän? Puss

2008-01-30 @ 17:03:14
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: MH

Snygg almanacka!!!
Hoppas du har planerat i FM i V-vik
(Hoppas det blir randigt fläsk till maten då:)

2008-02-25 @ 09:11:24
Skrivet av: johannawingerstad.blog.se

frän almanacka! ja du ja införskaffade mig in nikon d40 fast jag inte hade råd, men tar så mycket kort så kännde att det var värt det...=)
tack så mycket för att du gillade dem!

2008-03-07 @ 07:56:19
Skrivet av: Rayanzainab

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-10-16 @ 10:26:38
Blogg/hemsida: http://rayanzainab.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0