Abalone Dots!

Hej!

Ja ni, det är inte många som har Abalone Dots på sin toalettdörr, men det har jag;)

Tog affischen när jag var hemma i viken nu, (tjejerna kommer ju från Västervik från början)


Idag det städats lite här hemma, tänkte åka och bada men det blev inte så och tur var väl de för det har regnat lite till och från hela dagen.
Igår märkte jag att de hade kommit ut två avsnitt av Desperate Housewife, blev så glad igår, de hade slutat att översätta men tydligen har de översatt två nyligen och de två sista avsnitten av säsongen kommer i slutet av veckan! Så nu täknte jag sätta mig ner och titta på dem två. Det är jag värd efter allt städande:)

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Louise S.A. - Sveriges största Au pair blogg

Ja ska ingenstans men min bästa kompis kommer till USA för att hälsa på mig.

Helt otroligt efter 5 månader.



Bilder på huset där jag bor denna vecka kommer ikväll.



Hoppas allt är bra, Roligt med postern på toan!!



Kram Louise

2008-07-19 @ 02:50:15
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0