Kanske ett bad

Hej!

Aldelles strax ska mamma och jag ner på stan, ska se om ett par skor som jag såg här förra gången om de finns kvar, sen ska vi åka ut med Moster och bada, så idag kanske det blir årets första dopp:)!

Igår var vi ute och åt, jätteskön sommarkväll.
 

Åt en bakad potatis med skagen röra


Linn- Det var inget speciellt nere i stan i Vaxholm igår, vi måste ha fattat fel, för det stod massa bilar parkerade.

Ner mot stan nu, vad ska ni andra hitta på i värmen idag då?
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag sitter på jobbet och längtar så in i bomben härifrån - jag vill ju vara den där som paddlar på vattnet eller badar, inte den som tittar på. Blir nog att åka hem tidigt idag och sitta på balkongen och mysa :D

2008-07-24 @ 12:52:16
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Jonas

Ja den bakpotatisen så ju god ut :) Inte bara du som tog årets första baddopp idag, även jag, :) kyssar

2008-07-25 @ 00:48:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0