Kvällen igår

Hej!

Hur är de med alla??
Här e det bra, så skönt de ska bli med semster snart, på fredag smäller de, min första semester!!!
Igår var jag ju ute med mina arbetskollegor(de yngre) vi var på kabyssen, en bra resturange:) Åt räksalladen igen, men den är så god! :) Det var en jätte trevlig kväll som måste göras om igen!

Tjejgänget


Köpte ju lite kläder i helgen när vi var inne i stan, har tagit kort på de nu och tänkte vissa er resultatet:)
Jag är jätte nöjd Allt är köpt på cubus och kostade tillsammans 268!
 
Byxorna 30 kr         
Rosa linnet 20 kr
Linnena var två för 149, den helrosa kostade 169 och den blandfärgade 99 så där tjänade jag mkt;)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n igen, imorgon slutar man tidigt då ska vi åka en sväng till Kungenskurva, Emma har presentkort på H&M;)
Hörs imorgon, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Solli

fina kläder du shoppat!

Sov gott!

2008-07-02 @ 22:38:53
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/solli
Skrivet av: Maud

va trevligt ni verkar ha haft det...Kram..

2008-07-03 @ 22:30:53
Skrivet av: Korneliusseline

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-06-15 @ 07:49:42
Blogg/hemsida: http://korneliusseline.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0