Likadana klänningar

God kväll!

Idag har jag varit och sett Linns nya lya, mkt fin:) Balkongen är jag avundsjuk på den är så stor!

Idag när jag skulle åka till Linn så tänkte jag att jag tar min klänning som är köpte från forever 21, (linn har en likadan) Och när jag tog på mig den tännkte jag tänk om Linn har sin på sig, och tror ni inte hon hade de jo, när jag klev av bussen så står hon där med likadan klänning som jag:)! Det var lite komiskt.


Under dagen har vi planerat våran resa till London och den är nästan klar nu, bara boka och betala, vi kommer flyga för ett ganska bra pris. 1700 tur och retur för båda och sen hotell för 2180 för båda i tre nätter. Billigt!
Hoppas bara priset är de samma sen med.

Sen har vi ätit en mumsig sallad, med valnötter och ädelost.

4 port
2 avokado
2 msk olivolja
2 msk pressad citron
250g körsbärstomater
½ gurka
1 rödlök
150g färdigskuren sallad
140g ädelost
1 dl valnötter

Gör så här:
Skala, kärna ur och skär avokadorna i tärningar. Blanda citronsaften och olivoljan och vänd ner i avokadon. Skär tomaterna i halvor. Dela gurkan på längden gröp ur kkärnhuset och skär den i skivor. Skala och hacka löken. blanda allt i en skål. Skär osten i bitar eller smula ner den i salladen. Toppa med valnötterna.
Servera salladen med bröd.

Smaklig måltid!

Nu ska jag kolla tv:n

Må gott!
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag tror jag ska äta den salladen imorrn också! Det blev en långpromenad och ett bad, ska försöka hinna med att kolla Halens på nätet innan jag somnar också :)

Puss

2008-07-20 @ 21:43:19
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: maria (jonas syrra)

oj, vad god den där salladen lät! den ska jag göra så snart jag är o-gravid och kan äta mumsiga ostar igen!



tack för i lördags. mycket trevligt :-)



kram!

2008-07-21 @ 21:53:53
Skrivet av: leia

haha....ja det känns mindre skoj att gå runt och se likadana ut....men väldigt fina klänningar! var det länge sen ni köpte dem?



kram maja

2008-07-22 @ 14:16:51
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/styleandlifebyleia

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0