Massor att berätta

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev, hinner inte med nu. Gör så mkt om dagarna nu när mamma är här.
Igår var vi på skansen, kollade på allsången, men såg bara repet för vi skulle gå till mammas kompis senare på kvällen, hon fyller 50 imorgon. Men på repet såg vi jätte bra:)
(kommer blider om de senare)

Nu tänkte jag skriva om Mammas och min resa.
På lördagen var vi i köpenhamn hela dagen, jätte trevligt, fast man inte hör vad de säger ibland:)

 
   
  
 
  

♥ En levande staty
♥  Jag & världens minsta kvinna
♥ Världens tjockaste man
 ♥ Världens längsta man
♥ Kosan med två huvud
♥ Snurrande tunnel (skit läskig, fattade inte om de var de man gick på som rörde sig eller väggarna som snurrade)
♥ En kille med en tennisboll, en biljard boll och en golfboll i munnen
♥ Jag på tivoli
♥ Mamma som shoppatloss:)
♥ De häftiga huset i malöm, någon som vet vad det heter?
♥ Ben & Jerry glassar som jag smakade för första gången, Mmmm så goda de var, har ni någon favorit?

Det var våran lilla resa. Nu är jag som sagt hemma igen och börjar jobbet på måndag då är min första semester slut, men jag har ju haft tur med vädret:)
Har mera att blogga om men de tar jag imorgon, sov gott alla!

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Solli

svar: ja, synd att d inte finns ngn victorias secret här!



fina bilder! ser ut som ni har haft riktigt skoj!

Mums me glass!

2008-07-31 @ 00:35:36
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Turning torso är det ni såg i Malmö - cool byggnad. Jag ska försöka haffa en autograf idag om jag hinner. De signerar klockan 17 och då ska jag vara på banken, men om de sitter kvar en timme så hinner jag :)

Ha en bra dag

Puss

2008-07-31 @ 10:37:41
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0