Visfestivalen!

Hej!
Nu är man hemma hos mammsen i lilla viken;)
Ikväll börjar visfestivalen! Vi ska gå ner snart, ska bara fika först, mamma har jobbat idag och vi var på studiebesök vilket stort kök de var;)
Vi har varit och ätit våfflor med Maud, Johan och Mormor. Trevligt.

Vi tänkte dra en Åhmans sen också nere på stan. Det är goa grejer, berättat imorgon vad det är om ingen kan gissa sig;)?

Här är stjärnvinsten vi vann på Liseberg
 
Mums vad mkt choklad, och bara för 15 kr;)


Så här snygg var jag på Mammas jobb idag;)

Nu ska vi fika
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Emma! Nu är jag hemma - och du också förstår jag! Hur länge stannar du och vad händer om dagarna - har du tid att ses?

Puss och kram!!

2008-07-11 @ 07:58:43
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Louise S.A. - Sveriges största Au pair blogg

Både forever 21 och Victoria Secret känns överpublicerat för mig. Forever 21 är väldigt "oorganiserat" där jag bor och jag hittar aldrig något där. VS passar inte alls mig, och dessutom är de ganska dyra.



Men när man är hemma i Sverige så förstår jag hur man gillar det.



Hur är allting med dig då?

Kram Louise

2008-07-14 @ 19:15:42
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Trondkaroline

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-08-26 @ 12:12:48
Blogg/hemsida: http://trondkaroline.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0