Middag med kollegorna

God kväll!

Jag har precis varit och ätit nere i Vaxholm med mina kollegor, inte alla men vi hade trevligt vi som var där;)

En av mina kollegor tog en ganska konstig rätt, rå biff! När den kom in så skulle ni sett min minn, (är vegitarian),så jag var bara tvungen att fota den hihi;) Men kvällen var trevlig och rolig, på onsdag ska vi ha personalfest med alla tre dagisarna men de blir nog inte lika roligt som ikväll....

     
Min kollegas råa biff            Min goda räksallad


Kvällens outfit
♥ Klänning - Forever21
♥ Bolero- Vero Moda
♥ Armband köpt eller fått- Gulfynd

Vad har ni gjort ikväll?
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Jag kan hålla med om att det inte ser gott ut då ser dina räkor mycke godare ut. Själv har jag inte gjort så mycke, fick cykla ut till gertrudsvik i regnet i går för att jobba. Jag jobbade till halv sex. Idag ska jag vara på Ludde om ingen ringer.

Puss och kram

2008-06-17 @ 06:32:12
Skrivet av: Dennis

Nice outfit och smarrig mat! :)

2008-06-17 @ 15:22:46
Blogg/hemsida: http://www.dennism.se
Skrivet av: Maud

Ja det må jag säja du har varit flitig..Gud va du skrivit..o massa fina bilder..Snart kommer vi...

Må så gott..Kramizzzz

2008-06-17 @ 16:35:52
Skrivet av: Dennis

Hej hej :) Ja, den är jättebra faktiskt. Kostade 1500 kr. ^^



Ha det bäst!

2008-06-18 @ 09:54:36
Blogg/hemsida: http://www.dennism.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0