Mina klänningar

God kväll!

Mina klänningar har anlänt hemma hos mig nu, de passade bra, två var lite stora men de ska nog funka ändå:)
Nu så har vi kommit hem från helgen i Järpås/Göteborg, de har varit trevligt. När vi kom hem gick Jonas ut på balkongen och hittade våran två första jordgubbar, de var smaskens;)



Imorgon är det jobb igen, myrstacken igen kul det:) Men vädret ska ju bli sämre har jag hört inget kul med det. På torsdag så åker jag hem till viken på studentfest hos kusinerna, det ska bli riktigt kul, Jonas ska tyvärr inte med han ska på begravning istället..... Men så blir det ibland.

Denna goda tobleroneparfait åt jag i lördags, mums vilken god efterätt:)

Nu ska vi lägga oss, sov gott!

Må gott, Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Tjo Emma,

Jag glömde att jag skulle ge dig ett kort som du ska få ge till Simon. Det vore bra om du messar mig din adress så jag kan skicka det till dig i veckan.

Jag är superglad, har haft över 55 unika besökare på min blogg idag :) Det är coolt!

Puss och kram

2008-06-08 @ 22:58:37
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0