Grått väder

Hej!

Det var ett tag sen nu, nu är vi hemma hos Maria och David och ska käka mat, Hamburgare:)

Ja vad ska man ta att skriva om, jo man kan ju alltid skriva om mellofesten, så himla kul att Androla åkte ut och att Nordman åkte till finalen, den låten är faktiskt grymt bra, bättre än deras förra som var med förra året. Sibel kan jag inte säga så mkt om, låten är inget tycker jag. Ville hellre se Sussie Tapper eller Ola i finalen.... Nu i den riktiga finalen vill jag se Christer vinna allt!! Hihi:) Men Charlottes låt är nog farlig och Sanna Nielsens låt med, hoppas mer på Sanna då för hon har inte vunnit förrut:) Vi får se på lördag jag väntar med spänning!

Sen var vi ju på barnkalas i lördags det var jätte skojigt och alla barnen blev glada med:) Vilket hus de bor i allså och köket, de vill jag ha!!! Hihi.

Idag firar vi två år och två månader med:) vilken lång tid det känns tycker jag, men det har gått fort!

Skickar en extra Kram till Mamma idag så opererade sig igår, skönt att allt gått så bra vi ses i påsk!!

Nu ska vi snart käka!
Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Katarina

Tack för kramen. Idag sitter jag uppe lite vid datorn.Men är ganka trött men jag har ju allt tid i världen för att vila nu.Har du sätt att du fått mail om FM jag har svarat men svarta du också.
Ha det bra så hörs vi i morgon kväll.
Puss och kram mamma

2008-03-13 @ 10:45:58
Skrivet av: Maud

Hejsan
Jo jag tackar det är ju min dag i dag ju tack för smsét..Jo för er som inte visste så är det Maud s dag i dag...
Har varit på Hockey det var spännande de sista minuterna..o VIK vann...
Va en sväng hos mamma idag hon såg lite piggare ut tyckte jag..Ha det så bra o du hälsa Jonas har han stått ut med dej så länge...Skämt....kram på er..

2008-03-14 @ 22:39:12

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0