Påskaftonen

Hej!

Ja igår var det påskafton och vi var hemma hos min moster, trevligt och god mat:) Vi var inte så många min morbror med kusinerna är utomlands och Andreas var med sina hockey kompisar, men det var trevligt ändå.
Påskharen kom med med dessa chokladharar, vilka söta va;)?

image200

Sen har jag hittat världens snyggaste skor, Johan hade dem på sitt rum vad tycker ni om dem?

image201
Sådan skulle jag vilja ha på dagiset, föräldrarna skulle nog kolla på mig om jag hade dessa skor på mig, men coola är dem!

Vi var hemma hos Maud ganska länge igår, åkte väl hem vid elva tiden kanske.
Imorgon åker jag hem igen till vardagen, det är påsklov nästa vecka på dagiset så det är inte så många barn, men fler än vad det var på sportlovet iaf, vi ska käka våfflor på tisdag tror jag. Mums!
Sen är det bara att fortsätta leta boende, har ni något bra säg till, gärna i stockholm då, hihi:)

Må gott!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Maud

Tack själv Det va kul o träffa dej Emma...Jo nu har man ju fått röra på sig lite extra pga all mat man ätit under påsken...
Jag ska nog inte börja högskolan det blir nog för tufft för mej tror jag..Det är ju ett tag sedan en annan satt i skolbänken...Håller på o göra en massa tester genom Arbetsförmedlingen..
Ha det så bra,,hälsa Jonas...

2008-03-28 @ 08:38:00
Skrivet av: Annika

Hej!
Tack, ett väldigt bra jobb dessutom :)
Han ska göra affärer där:)
Jag vet att det är en FUJIFILM kamera.. vet inte vad den heter mer!
Ha det bra!
Kram

2008-04-04 @ 19:20:56

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0