Göteborgsvarvet

Hej!

Nu sitter jag här på mitt lilla jobb och ska snart ta frukost:)
Idag så åker vi till Jonas föräldrar, och imorgon ska vi se på göteborgsvarvet, Jonas bror och min farbror springer. Sen ska vi försöka att träffa Pappa med:)

Jag måste bara berätta en annan ska med, jag ska få gå till Thestudio http://thestudiogroup.se/main.html och bli sminkad och fotograferad helt gratis, men sen får man köpa korten sen och de kostar en del men bara att få gå dit ska bli spännande och kul! Och detta är tack vare Annika:) Tack!!! Hon har varit där och så skrev hon upp mig på en gratislista:) Ska dit på Måndag med Linn.

Nu ska jag snabbt kolla in veckorevyn.com för att se om jag fastnade på någon bild igår kväll, var på topshop igår på mingelfest. Träffade Ebba, har ett kort med lägger ut det senare.

Trevlig helg!
Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: maria

vilken fin ny layout!!

ses nästa helg! kram!

2008-05-30 @ 08:30:46

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0